Nemáte účet?

Účet Vám bude automaticky zřízen po Vaší první zaplacené objednávce.

Soutěž "Do školy zvesela"

Máte chuť si zpříjemnit začátek školního roku a zároveň vyhrát balíček plný praktických drobností? Připravila jsem pro vás soutěž o 3 balíčky s lahví na vodu, stylovým notesem a sadou barevných zvýrazňovačů – ideální výbava pro každou učitelku!

Jak se do soutěže zapojit?
  1. Vložte do košíku v e-shopu za více než 200 Kč.
  2. V Pokladně do kolonky soutěžní heslo napište: START25 
  3. Po úhradě objednávky jste automaticky zařazeni do slosování.

Termín soutěže:
Soutěž probíhá: 6. 7. - 31. 8. 2025
Losování výherců: 1. 9. 2025

Tři vylosovaní výherci obdrží balíček obsahující láhev na vodu, notes a sadu zvýrazňovačů.




Kde se dozvím, jestli jsem vyhrál/a?
Výherce zveřejním na sociálních sítích – sledujte mě na Instagramu a Facebooku. Zároveň každému výherci napíši na e-mail uvedený v objednávce. :)

Všeobecná pravidla soutěže zde.

Jarní spojování

Jedna paní učitelka se podělila o krásný příklad, jak tento interaktivní soubor využila v praxi. Aktivitu zahájila v komunitním kruhu, kde dětem nejprve představila obrázek květiny. Společně si povídali o tom, že petrklíč je první jarní květinou, která „otevírá bránu jara“. Připomněli si také květiny, které minulý týden pozorovali na vycházce – krokusy, bledule, sněženky, fialky, sedmikrásky – a děti samy doplňovaly další názvy (růže, tulipán, narcisy, pampelišky aj.).

Společně také zdramatizovali růst květiny – začali jako semínko nebo cibulka, které roste díky slunečním paprskům. Děti postupně zvedaly ruce jako lístky. Poté nakláněly hlavu (květ) jako květ, který se nakláněl ze strany na stranu podle pohybu slunce na obloze. A když slunce zapadne, skloní se i květina.

Poté určovali barvu květiny a počítali okvětní lístky. Protože některé děti měly potíže s přesným určením počtu (nebyly si jisté, kde začít a kde skončit), využili kostičky z lega – ke každému lístku přikládali jednu kostičku podle počtu.

Dále se věnovali dalším obrázkům:
  • Určovali první hlásku ve slově,
  • roztleskávali slova na slabiky a ukazovali jejich počet na prstech,
  • u včely bzučeli a jmenovali další hmyz, který znají, počítali žluté a černé pruhy,
  • u motýla se zaměřili na hlásku M a melodickým brumendem zazpívali „Skákal pes“,
  • u housenky si vysvětlili, že se plazí jako had, a dlouze syčeli „ssss“ i přerušovaně „s-s-s-s“,
  • u listů si povídali, že rostliny mají nejen okvětní lístky, ale také listy na stonku.

Poté následovala pohybová aktivita, kde děti napodobovaly různé prvky:
  • Na květinu šly do kleku a tvořily rukama různé tvary – spojily prsty nad hlavou jako pampeliška nebo ruce rozevřely jako tulipán.
  • Na včelu měly ruce na ramenou jako malá křídla, bzučely a běhaly.
  • Na list si sedly do tureckého sedu.
  • Na housenku se plazily po zemi.
  • Na motýla mávaly celými pažemi.

Po této části paní učitelka dětem ukázala pracovní listy a klíč, podle kterého budou obrázky spojovat. Nejprve děti diktovaly správné pořadí obrázků, kdy se paní učitelka dětí ptala:
  • „Jaký obrázek mám dát první?“
  • „Jaký poslední?“
  • „Který je po květině?“
  • „Který je mezi včelou a housenkou?“

Nakonec děti samostatně spojovaly obrázky podle zadaného klíče.

Tento příklad krásně ukazuje, kolik možností práce soubor nabízí.

Zdroj: Jarní spojování, Jaro - spoj podle pořadí

DIGI školka

Tato sekce je optimalizována jen pro tablety či počítače!

V této sekci naleznete digitální nástroje, které podpoří kreativní a zábavné učení předškolních dětí. Každý nástroj je navržen tak, aby dětem poskytl interaktivní a vizuální podněty, které rozvíjejí jejich další dovednosti. S těmito aplikacemi můžete jednoduše obohatit výuku o nové, digitální dimenze, které dětem otevřou dveře do světa technologií.

Chytání světlušek

Postřeh a zrakové vnímání.

Pohybové aktivity

Hravé pohybové aktivity.

Grafomotorika

Rozvoj jemné motoriky, koordinace oka a ruky, plynulosti pohybu.

Vyfoť a kresli

Rozvoj kreativity, představivosti a digitální dovednosti.

Čarodějnické bludiště

Základy programování, prostorová orientace, rozvoj logického myšlení.
Soubor související s touto aplikací naleznete zde.

Malování

Rozvoj fantazie, kreativity a jemné motoriky.

Vývojové fáze

Rozvoj logického myšlení a porozumění vývojovým cyklům.
Tři soubory k této aplikaci naleznete zde / zde / zde.

Piškvorky

Rozvoj logického myšlení, strategie a schopnosti předvídat.

Hádej obrázek

Nahrajte si svůj obrázek, nebo si vyberte z KLIK školky a odkrýváním ho co nejdříve uhodněte.

Třídění odpadu

Procvičení správného třídění odpadu - papír, sklo, plast.
Pracovní list k této aplikaci zde.

Velikonoční kraslice

Vybarování kraslic dle zadání pedagoga, procvičení pojmů nahoře / dole / nad / pod.

Čarodějka k vybarvení

Obrácená omalovánka.

Umísti šišky na strom

Výuka počítání do 5 a vizualizace čísla.
Soubor k této aplikaci zde.

Chytni UFO!

Zlepšení postřehu a reakce.

Spoj stejné barvy

Přiřazování stejných barev k sobě, rozvoj zrakového vnímání.

Chytni 5 pavoučků

Procvičování rychlosti, zrakového vnímání a počtů do 5.

Kreslete tajemné čarodějnické čáry

Čarodějnické kreslení a grafomotorika.

Najdi všechny malé květiny

Rozpoznávání velikostí malá / velká, rozvoj zrakového vnímání.

Čas vstávat

Časovač slouží pro vizualizaci konce odpočinku pro nedočkavé děti.

Motýlí časovač

Vizualizace odečtu času pomocí změny obrázku s jarní tématikou (housenky na motýla).

Jarní inspirace s včelkami a žížalami

Chtěla bych Vám moc poděkovat za Vaše materiály. V minulém týdnu jsme využili soubor se včelkami a žížalami. První den děti probouzely hmyz kouzelnými zaklínadly dle vlastní volby.

Hmyzí kamarády znázornily pohyby a zvuky.

Ve zbytku týdne jsme se věnovali jeden den beruškám a motýlům, další den mravencům, poté žížalám a poslední den včelkám.

Zvládli jsme toho spoustu, nejvíce se dětem se dětem líbilo motání do toaletního papíru (larvy) a následné vylíhnutí. Dramatizace se zpěvem písně "Polámal se mraveneček" a zajímavosti o žížalách od Vás (debata se protáhla a bylo to úžasné ☺️). Hra "Kde bydlí žížala?" a modelování žížalek z modelíny a u včelek nejvíce grafomotorika od Vás s včelkou. Výroba úlu s včelkami od Vás a přenášení včelek brčkem na květiny.

Zdroj: Barevné žížaly, Aktivity s včelkou